Ejendomsservice for privat virksomhed på Amager
Samlet rengøringsløsning
Det første virksomheden gjorde, var at invitere hver af virksomhedens arbejdsområder (afdelinger) til at udpege en medarbejder, der sammen med ledelsen skulle nedfælde hvilke opgaver man havde brug for at få løst både inde og ude. Så snart dette arbejde var gjort, gik virksomhedens ledelse i gang med at lede efter en mulig samarbejdspartner i nærområdet.
Vi hos RenEksperterne ApS er glade for at vi blev kontaktet, indgik i en konstruktiv dialog og vandt opgaven.
Vi ved, at rene og indbydende lokaler og et godt indeklima er en utrolig vigtig del af en god arbejdsplads. Det fysiske arbejdsmiljø har stor indvirkning på medarbejdernes helbred og arbejdsglæde, noget som i sidste ende kan påvirke virksomhedens bundlinje. Optimal rengøring er derfor et helt basalt grundlag for en god og velfungerende arbejdsplads.
Udadtil er det også vigtigt at både kunder og samarbejdspartnere kan se, at virksomheden fremstår præsentabel. Det sender et tydeligt signal om, at her er der styr på tingene og dette er med til at give virksomheden et godt image.
Med de dengang mere end 20 års erfaring i bagagen, var vores første opgave at afdække alle virksomhedens ønsker og behov og forventningsafstemme serviceniveauet. Det var derfor naturligt at sætte sig sammen med de medarbejdere og repræsentanter fra ledelsen, der havde været med til at definere opgaverne.
Det er meget vigtigt for os, at vores leverance altid bliver afstemt i forhold til forventningerne, både når det gælder kvaliteten af serviceydelserne og de økonomiske omkostninger.
Nedenfor kan du se den detaljerede oversigt vi kom frem til, og som vil sikre indbydende omgivelser både ude og inde. Den høje kvalitet bliver leveret til fornuftige priser og i det interval som vi sammen har kommet frem til.
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Virksomheden har en inspektør tilknyttet, som sikrer at ALLE opgaver, små som store, bliver løst uden problemer. Det er nemt at håndtere og sparer masser af tid – kun en kontaktperson og et telefonnummer er nødvendigt for at virksomheden kan få løst alle sine serviceopgaver ude som inde.
Indeklimaet er forbedret betragtelig og medarbejderne er igen glade for at gå på arbejdet. Virksomheden kan tydeligt se, at den ekstra fokus på rengøring, oprydning og vedligehold har udmøntet sig i mindre sygefravær og større arbejdsglæde og det kan til og med ses på bundlinjen.