Grundig flytterengøring
Alt hvad der skal ordnes
Når en beboer flytter ud, skal lejemålet selvfølgelig rengøres og istandsættes, inden en ny beboer kan flytte ind. Det er her at vi, RenEksperterne ApS, kommer ind i billedet. Vi tilbyder at løse hele opgaven for dig – hurtigt, effektivt og uden tidsspilde.
Vi hjælper dagligt virksomheder, andelsboligforeninger, boligforeninger og andre typer af ejendomme, store som små, med at løse opgaver inden for flytterengøring og istandsættelse – og vi kan helt sikkert også hjælpe dig.
Måske har du blot behov for, at RenEksperterne ApS skal stå for din rengøring ved flytning- og det vil vi meget gerne – men du kan og så få hjælp til andre opgaver hvis du har brug for det. Vi tilbyder blandt andet følgende fordele:
Når det vedrører rengøring og alle de andre opgaver der er forbundet med en ind- /udflytning, har vi altid dig og dine behov i centrum. Du kan derfor trygt overlade alt til os – rengøring ved fraflytning, oprydning, håndværkshjælp, bortskaffelse af affald, oplagring af møbler og inventar eller andre opgaver du skulle have brug for hjælp til.
Skulle vi – mod al forventning – ikke leve op til, hvad vi har beskrevet i vores aftale med dig, sender vi naturligvis straks en medarbejder ud for at validere fejlen og rette op herpå.
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Vi ved, at der ofte også skal udføres en eller anden form for håndværkerarbejde, når en beboer flytter ud. Hos RenEksperterne ApS samarbejder vi med nogle af Danmarks dygtigste håndværkere (elektriker, tømrer, gulvsliber, maler, vvs), så vi har mulighed for at tilbyde dig fordelagtige pakkeløsninger. Desuden har vi mulighed for at oplagre dine møbler og andet inventar i kortere eller længere tidsrum, samt hjælpe dig med bortskaffelse af diverse affald iht. gældende love og regler, foruden generel hjælp til oprydning og flytning af stort og småt.
Vi vil gerne give dig et godt tilbud på en samlet løsning. Opgaven bliver udført optimalt for alle parter når vi hos RenEksperterne ApS planlægger, styrer og koordinerer de nødvendige specialister. Du får derfor kun én kontaktperson og ét telefonnummer på hele opgaven. Vi sørger for, at alle nødvendige ressourcer, for at kunne udføre arbejdet på en professionel og forsvarlig måde, er til rådighed. Ligeledes vil du, når opgaven er veludført, kun modtage én samlet regning fra os. Nemmere kan det ikke være.
Hvis du har nogle spørgsmål omkring flytterengøring, rengøring af lejlighed ved fraflytning, anden form for rengøring, eller vores Facility Management løsning, så tøv endelig ikke med at kontakte os.
Du kan kontakte os via vores kontaktformular her. Vi vender hurtigt tilbage med et fordelagtigt tilbud på rengøring lejlighed fraflytning til dig.