Housekeeping Job
Job hos RenEksperterne ApS
Få et housekeeping job i København og omegn. Vi har ofte ledige jobs og mangler dig, som er klar på at tage fat og være med til at klargøre hotelværelser i København, så gæsterne kan få en god oplevelse. Vi har vikaraftaler med hoteller i København, hvor vi hjælper med housekeeping opgaver.
Vi er et veletableret rengøringsfirma med ca. 60 ansatte, der løser alle muligt forskellige opgaver for kunderne. Vi har overenskomst, så løn og andre ansættelsesforhold følger Serviceoverenskomsten.
Jobbet består blandt andet af:
Erfaring er ikke et krav. Vi sørger for en grundig oplæring i opgaverne.
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Vi har en række hoteller som kunder. Her kan du være med til at udføre hotelrengøring, når de mangler personale. Det er altså forskellige hoteller, som du kan komme ud og arbejde på.
Vores housekeeping team er fuldt booket med opgaver, så selvom jobbet består af vikaropgaver, har vi ofte travlt og der er god mulighed for mange timer, også fuldtidsjob.
Vi tilbyder timeantal i alt mellem 5 og 37 timer om ugen. Der er også mulighed for weekendvagter.
Du bliver en del af RenEksperternes stærke housekeeping team, hvor vi lige nu har omkring 15 ansatte.
Send os en ansøgning og et CV.
Skriv lidt om dig selv, eventuelt erfaring og hvorfor du gerne vil arbejde med housekeeping hos os. Husk også dine kontaktoplysninger.
Vi vender tilbage hurtigst muligt, og svarer på spørgsmål og fortæller mere om jobbet til en evt. samtale.
Der er ofte mange værelser, som skal ordnes, og derfor kræver jobbet her både grundighed og effektivitet i den helt rette balance.
Vi forventer at:
Du får en vigtig opgave i at sikre at kvaliteten er helt i orden, så hotellet fremstår pænt og gæsterne får et godt hotelophold. Til gengæld tilbyder vi løn efter overenskomst, et godt socialt miljø og et fleksibelt job med fuld fart på.
Vi har travlt med opgaverne, men godt humør og sammenhold. I vores virksomhed sætter vi kvalitet, service og god kontakt til kunderne i højsædet. Samtidig er det gode kollega-forhold vigtigt hos os, og vi har en uformel tone med plads til sjov. Vi har ofte højt tempo og fuld knald på de mange opgaver, så her er bestemt ingen kedelige arbejdsdage.
Vi giver dig en oplæring i housekeeping jobbet og hvordan opgaverne skal udføres. Du bliver en del af et stærkt team, der hjælper hinanden med opgaverne.
Hver uge bliver planen for arbejdet lagt.
Driftsleder og Inspektør i housekeeping afdelingen er Dragana.
Vores virksomhed ligger i Dragør, og de forskellige lokationer for hotel rengøring i København området.
med DI/SBA
Som ansat hos os bliver du ansat på overenskomst. Derfor er dine ansættelsesvilkår bedre end hvad der er bestemt af loven. Du får en række fordele ved ansættelse med overenskomst i forhold til blandt andet løn, barsel, ferie, sygdom m.m.
Garantimærkning
Sikring for at der styr på ordnede personaleforhold, arbejdsmiljø, oplæring m.m.
Send en mail til Dragana, som er inspektør på Housekeeping området, på dragana@renekspert.dk for mere information. Gerne med lidt information om dig selv og din erfaring.
Vi tilbyder: