Kontorrengøring Job
Job hos RenEksperterne ApS
Dit næste job er måske lige her. Få et job som rengøringsassistent til kontorrengøring, der kan kombineres med fx skole eller andet arbejde.
Hos os er kontorrengøring jobs ofte deltid, og kan være mellem 2-37 timer om ugen.
Du kan være med til at sikre det gode arbejdsmiljø og en rar hverdag for kunderne. Vi leverer højkvalitetsrengøring og god service, og du får typisk dine egne kunder, som du passer og plejer.
Vi er et rengøringsfirma med omkring 60 medarbejdere, der udfører rengøringsopgaver af alle slags, primært til erhverv og ejendomsservice kunder. Vi har overenskomst og kontorrengøring løn følger denne.
Erfaring fra lignende arbejde er ofte en fordel, da vores kunder er vant til en høj standard. Vi giver også gerne en grundig oplæring i de forskellige former for rengøring, korrekte arbejdsstillinger og så videre.
Som medarbejder i et job med kontorrengøring, forventer vi at du:
Selvom kontorrengøring kan virke som et nemt job, er det stadig fysisk krævende, kræver godt overblik og kvalitetsbevidsthed.
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Medarbejdere
Fast samarbejde med
Arbejdstøj får du uddelt ved ansættelsen, sammen med ID-kort og en udførlig beskrivelse af kundens rengøringsaftale. Vi gennemgår sammen, hvilke opgaver der skal løses og det givne interval for de forskellige arbejdsopgaver hos alle dine kunder.
Alt afhængig af hvor mange års erfaring du har fra rengøringsbranchen, tilpasser vi uddannelsen indenfor korrekte arbejdsstillinger, anvendelse af korrekte rengøringsmidler og medier til de forskelligartede opgaver.
En af vores inspektører, vil løbende komme forbi og besøge dig på dit arbejde – specielt vil vi følge dig tæt de første 3 måneder. Både for at sikre os, at du føler dig komfortabel med dit arbejde, samt for at sikre os at kvaliteten er den vi har lovet kunden.
Send os en mail med info om dig selv.
Fortæl os lidt om din erfaring, hvilken afdeling eller type job du søger hos os, og dine kontaktoplysninger.
Vi vender tilbage hurtigst muligt.
Mere information om jobbet kan fås ved en evt. samtale.
Vi har løbende ledige stillinger i flere afdelinger.
Vi har primært kontorrengøring i København, men også andre steder i landet.
Overenskomstmæssig løn og flere fordele
Kontorrengøring jobbet er fleksibelt og kan være fra 2-37 timer om ugen.
Vores firma ligger i Dragør, men vi udfører opgaver overalt i København og omegn og store dele af Sjælland.
Du vil kunne få ansvaret for en eller flere af de nedenstående ydelser, alt afhængig af hvilken rengøringsaftale der er indgået med din kunde.
med DI/SBA
Som ansat hos os bliver du ansat på overenskomst. Derfor er dine ansættelsesvilkår bedre end hvad der er bestemt af loven. Du får en række fordele ved ansættelse med overenskomst i forhold til blandt andet løn, barsel, ferie, sygdom m.m.
Garantimærkning
Sikring for at der styr på ordnede personaleforhold, arbejdsmiljø, oplæring m.m.
Vi udfører typisk kontorrengøring i private virksomheder, og det kan både være enkelte virksomheden eller i kontorfællesskaber og kontorhoteller.
Et godt indeklima er med til at gøre medarbejderne sundere og gladere, og der er derfor stor fokus på en god rengøringsløsning. Medarbejderne bliver mindre syge, undgår/mindsker allergier og virksomhedens ejere kan derfor se positive resultater på bundlinjen, når antallet af sygedage falder.
Samtidig giver et rent miljø et godt og professionelt indtryk til dem, der besøger kontoret til for eksempel møder.
Nogle virksomheder vil gerne have rengøring i dagtimerne, så du og medarbejderne møder hinanden. Andre virksomheder har brug for rengøring udenfor deres arbejdstid, typisk om aftenen. Rengøringstidspunktet afhænger af kundens ønske og krav og kan i de fleste tilfælde kombineres med andet arbejde eller studie.